Seuran jäsenyys

Seuran jäsenyys on edellytys seuran valmennus- ja junioritoimintaan osallistumiselle. Seuran jäsenrekisteri ja jäsenmaksut löytyvät SuomiSportista.

15 vuotta täyttäneillä jäsenillä on äänioikeus seuran vuosikokouksissa. Kaikilla jäsenillä on käytössään seuran jäsenedut (löytyvät alta) SuomiSportista löytyvällä jäsenkortilla.

Vuonna 2024 seuran jäsenmaksu on 25 euroa.

Jäsenmaksun lisäksi jäsenet maksavat erilaisia toimintamaksuja riippuen siitä mitä seuran palveluja käyttävät.

Alla olevan linkin kautta pääset Suomisport.fi palveluun, kirjaudu sisään (tai tee tili jos sellaista ei vielä ole) ja hyväksy seuran jäsenkutsu ilmoittautuaksesi seuran jäseneksi.

Seuran jäsenedut 2023

Intersport Lappeenranta
Kaikki tuotteet -10%, myös tarjoushinnoista
Robert's Coffee
IsoKristiinan kahvilan kaikista tuotteista -15% alennus
KUKKAKAUPPA TOLVANEN Kukkaostoksista -10%.
Rengas Center
RengasCenter Lappeenrannan toimipiste tarjoaa LUM:n jäsenille autoihin kesärenkaat ja rengastyöt erikoisnettohinnoin. Haluamme varmistaa, että pääsette kesän rientoihin turvallisesti ja takaamme teille kaupungin parhaat hinnat.
Lappeenrannan työterveys
LUM:n urheilijoille ja jäsenille yleislääkärikäynnit ilman toimistomaksua.
Synsam
- 30 % silmälasit (sis. kehys ja linssit) - 30 % aurinko- ja urheilulasit - 100€ urheilulasit vahvuuksilla - 20 % + 1kk Synsam Lifestyle-sopimus
Mäkisen liikennekoulu
10% alennus seuraavista kursseista: - Henkilöautokurssi (peruspaketti) - Mopokurssi (sisältää 2h ajo-opetusta) - Kevyt kuorma-autokurssi - Kevyt kuorma-autoyhdistelmäkurssi
Lähi-Tapiola Kaakkois-Suomi
LUM:n yhteistyökumppani LähiTapiola Kaakkois-Suomi tarjoaa paikallista ja henkilökohtaista palvelua. Varaa aika lähi- tai etätapaamiseen numerosta 05 634 1700 tai tule käymään ilman ajanvarausta Kauppakeskus Gallerian tai Prisman toimistolla, niin päivitetään vakuutuksesi ajan tasalle!
Iitiän lava
IITIÄN LAVA Saat yhden pääsylipun haluamaasi iltaan Iitiän lavalla